16.04.2012

tak for cola, du

ja ja. nå nå. okay. drikker cola nu. har ikke spist hele dagen. næsten. sådan går det. men nu drikker jeg cola. så fuck det. fuck cola, altså. hold kæft, hvor er det fint. jeg giver op for let. måske. pessimistisk? ja. og nærtagende? i højeste fede fucking grad. sådan er det. jeg har ikke tabt, jeg har kun dummet mig og kun måske. måske dum. måske teenager. og måske lever jeg ikke lige op til presset idag. måske er jeg lidt rundt på gulvet. måske. ja. jaja. motivationen er der. nu. i større grad end nogensinde. det er også det eneste jeg har. det kan jeg godt leve på. lidt. måske. motivation. motivation. cola. stop nu. skriv. nu. skriv. jeg vil vinde og jeg skal nok vinde. bolden er på din banehalvdel nu. spil. spil. skriv. nu. cola. læser nu. nu læser jeg. nu beviser jeg, at jeg kan. jeg kan godt leve op til kravene. det kan jeg godt. det kan jeg virkelig godt. tager en tår nu. cola. det er så klistret. så forfærdeligt, dejligt klistret og fyldt med sukker. 0,5l. overført betydning. COLA. sødt. klistret. tiltrækkende som ind i helvede! ja ja. ha! tak for cola, du. tak.


-n

Ingen kommentarer:

Send en kommentar