20.04.2012

friday afternoon

fulde tanker
fulde på alle måder
hvad sker der, med  det nye design
er ikke god med ændringer
så dan er det jo
har så svært ved at skrive
for helvede
ingen vil svare
har så mange ting at sige
omvendt rækkefølge
det er pisseligemeget
idag var god
imorgen bliver øv
havde lyst til, at skrive blir'
men gjorde det ikke
har brugt mine sidste penge
på vejle bryg
der er ikke mad resten af ugen
er også mæt fra nu af til min død
hikker
ville ønske, det var på den charmerende måde
at jeg var på den charmerende måde
men næææææææ
for meget vejle bryg
og en tuborg eller to
og tusinds smøger
og en grim dag
grim, grim dag
men også sjov og god
forhelvede en god dag!1!!
jeg er så vild med det
vild med dig, med jer, med dagen
men portugesere og svenskere
og alle verdenshjørner!
vild med vejle bryg
og hospitalsgrøn
jeg er hospitalsgrøn!
vild med bogstaber!! vild med at skrive
lige nu
lidt vild med dig
på den fine måde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar