05.08.2011

teen

det er ikke fordi, jeg ikke forstår hvad der sker og det er ikke fordi, at jeg føler de ting som jeg tror og som jeg burde
men måske er det fordi, at jeg burde, at jeg føler mig forvirret
eller også er det mit sind, der ikke kan finde hoved og hale i det hele
fordi jeg pludselig oplever ting, jeg har oplevet før, men med nye følelser og på en ny måde
eller på en anden måde
måske lever jeg bare i et deja vu, og måske er det derfor, jeg ikke selv kan følge med længere, i hvad der er virkeligt, hvad jeg drømmer og hvordan jeg i virkeligheden har det
fordi jeg bilder mig selv ind, at jeg burde det ene og det andet, og det er forkert!
for det er fint, det er super, alt er godt nu!
og alligevel føler jeg ting, som ikke er der, eller burde være der, og måske forstår jeg slet ikke selv, hvad fanden det er jeg mener


- n

Ingen kommentarer:

Send en kommentar