30.07.2011

vi danser alle







Mit hoved er et supermarked
til drømmene og alle de søde ting, jeg beundrer
men så snart jeg er inde,
så svært at finde
min vej tilbage, ud igen

Min krop ryster til rytmen 
når jeg kan mærke, jeg ikke kan klare det længere
Jeg lukker mine øjne
Jeg hører jeg siger
Vi danser alle alligevel
Vi danser alle alligevel
Vi danser alle alligevel 
Mit hjerte er en bristende svampehat 
der brænder alt
Vi vil fortryde
og det er vejen 
Når hun finder mig bliver alt okay
Vi danser alle alligevel
Vi danser alle alligevel
Vi danser alle
Jeg begynder at tro
Jeg begynder at huske 
Begynder at huske
Begynder at huske
Begynder at huske
Overgivelse!

Vi danser alle alligevel
Vi danser alle alligevel
Jeg kan lige så godt 
Jeg kan lige så godt sætte mig selv fri 
Vi danser alle alligevel
Jeg kan lige så godt være
Vi danser alle alligevel
Vi danser alle

- n

Ingen kommentarer:

Send en kommentar