18.03.2012

søndags vemod

ser det hele ligesom en film
lykkelig kærlighed
hånd i hånd
men uden mig
og det gør lidt ondt
men det er ikke slemt
måske var det ikke lige nu
det skulle være
måske bliver det senere
måske aldrig
tanken er lidt dum
jeg har ikke grædt endnu
ikke fordi jeg har holdt det tilbage
der har bare ikke været tid
til at græde
endnu
men jeg hører de sange
de sange der minder om dig
for min egen skyld
du ved det jo ikke
det er også bedst sådan
men det gør mig ondt
det gør det altså
under overfladen
facaden
så gør det lidt ondt
uden nogen ved det
og det er godt og fint sådan
jeg var nok også blevet skuffet
siger jeg til mig selv
så overbevisende som jeg kan
men der er hele tiden en modstemme
og jeg ved godt
at den har ret
jeg nøjes med det næstbedste
og det er ingenting




-n

Ingen kommentarer:

Send en kommentar