14.07.2011

Som klovnen Pierrot

Forlad mig drømmende på sengen,
Vi ses lige her imorgen, til den næste runde
Behold denne scene i dit hoved
Imens mærkerne bliver gule,
Hævelsen lægger sig

Og hvis du nogensinde er her omkring,
I byen eller forstaderne, af denne by
Vær sikker på at komme,
Jeg vil svælge i sorg,
Iført et udtryk
Som klovnen Pierrot

Så dig styrte ved bugten,
Har aldrig se dig opføre dig så skummelt
Eller se så brun ud
Husker alle de ting, du ville sige
Hvordan dine løfter klang hule
Som du smed mig til jorden

Og hvis du nogensinde er her omkring,
I baggadene eller gyderne af denne by,
Vær sikker på at komme,
Jeg vil svælge i sorg,
Iført et udtryk
Som klovnen Pierrot

Når jeg drømmer, drømmer jeg om dine læber
Når jeg drømmer, drømmer jeg om dine kys
Når jeg drømmer, drømmer jeg om dine næver
Dine næver, dine næver

Forlad mig blødende på sengen
Vi ses lige her imorgen, til den næste runde
Behold denne scene i dit hoved,
Imens mærkerne bliver gule,
Hævelsen lægger sig

Og hvis du nogensinde er her omkring,
I byen eller forstaderne, af denne by
Vær sikker på at komme,
Jeg vil svælge i sorg,
Iført et udtryk
Som klovnen Pierrot
Som klovnen Pierrot
Som klovnen Pierrot
Som klovnen Pierrot


- n


Ingen kommentarer:

Send en kommentar